دانلود رمان زیبای پاییز را فراموش کن


نام کتاب :  پاییز را فراموش کن

نویسنده :  فهیمه رحیمی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۰۰  کیلوبایت

پسورد : www.book-dl.ir

توضیحات : نویسنده کتاب «پاییز را فراموش کن» در بیشتر جاهای داستان به ناعادلانه بودن شرایط زندگی اشاره می کند و از زخم‏های صحبت می‏کند که در بعضی از قهرمانان داستان به دمل چرکین تبدیل شده و تا این دمل چرکین خوب شود نیاز به زمان دارد. پوریا به دلیل فشارهای روحی و روانی ناشی از مرگ مادر و اتهام پدر به او بابت مرگ عمدی زنش، تصمیم می‏گیرد دو سال خدمت سربازی را به صورت داوطلبانه برای طبابت به یکی از روستاهای محروم لرستان برود. و در این روستا با عمو چگینی و نوه‏اش روژان آشنا می‏شود که از خدمه‏های درمانگاه می‏باشد. و متوجه می‏شود که اهالی بنا به دلایلی روژان را شوم می‏داند و از او فرار می‏کنند. پوریا فکر می‏کنند که باید به روژان کمک کند، زیرا تا حدودی مشکل روژان را هم مثل مشکل خودش می‏داند چون او هم مانند پوریا از طرف عده‏ای رانده شده‏اند. بنابراین به فکر تقویت نقاط قوت روژان می‏افتد و او را به عنوان دستیار خود در درمانگاه می‏پذیرد تا …

دانلود کتاب 

منبع:book-dl.ir

راهنمای فارسی ویندوز7


نام کتاب :  راهنمای فارسی ویندوز ۷

نویسنده :  آرمین ایمانی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۴۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۷۹۰  کیلوبایت

توضیحات : ویندوز ۷  هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند. از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد. ویندوز ۷ شامل یکسری ویژگی‌های جدید، از جمله پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط، پشتیبانی از Virtual Hard Disk، بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل می‌باشد. همچنین اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell و طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها می‌باشد.

دانلود کتاب

منبع:www.book-dl.ir

دانلود رمان بسیار زیبا و معروف تام سایر


عنوان:  تام سایر

نویسنده:  مارک تواین

مترجم:  پرویز داریوش

تعداد صفحات:  ۱۴۸

زبان:  فارسی

نوع فایل:  PDF

حجم:    ۳٫۶۴ مگابایت

توضیحات:

مارک تواین، طنزپرداز، داستان نویس و روزنامه نگار آمریکایی در سال ۱۸۳۵ میلادی در فلوریدای ایالت میسوری به دنیا آمد و در سال ۱۹۱۰ از دنیا رفت. نام اصلی اش ساموئل لانگهورن کلمنز پنجمین فرزند از شش فرزند خانواده اش بود. توین در واقع تام سایر را برای بزرگ ترها نوشت تا به آن ها – به قول خودش – نشان دهد که در کودکی طرز حرف زدن و فکر کردن و رفتارشان چگونه بوده است، ولی کودکان و نوجوانان بعدها آن را بیش تر به دنیای خود بردند. به هر حال این کتاب و رمان بعدی توین هاکلبری فین، نشان می دهند که تا په حد توین عمیقا با روحیه و روان شناسی نوجوان ها آشنا بود و چگونه توانست با چیره دستی روایتی طنزآمیز و شیرین از دنیای واقعی نوجوانان ارائه دهد.

دانلود-Download

دانلود کتاب معروف خاطرات یک خون اشام جلد اول-بیداری

نویسنده:ال.جی.اسمیت

حجم فایل:۱٫۰۷ mb

فرمت فایل:PDF

خلاصه داستان:

داستان دختری به نام النا گیلبرت که عاشق پسری به نام استفان شده است . این پسر که در گذشته های خیلی دور عاشق دختری به نام کاترین بوده که هنوز هم خاطره ی این دختر در ذهنش هست . این دختر به خاطر مریضی اش مجبور شده خون آشام بشه تا نمیره و استفان هم به خاطر کاترین خون آشام میشه .
استفان یک برادر به اسم دیمن داره و … النا که با جاذبه ی بسیاری به سمت استفن کشیده می شود به مرور پی به راز هولناک او می برد که نه تنها زندگی خودش بلکه زندگی اطرافیانش را نیز به شدت تحت شعاع قرار می دهد.

دانلود از لینک مستقیم سایت بوک دی ال


دانلود کتاب یونان باستان


در همسایگی حوض کاشی پادشاهان | محمود مسعودی نویسنده : ویل دورانت

در همسایگی حوض کاشی پادشاهان | محمود مسعودی نام کتاب : یونان باستان

در همسایگی حوض کاشی پادشاهان | محمود مسعودی حجم کتاب :۹ مگا بایت

زبان کتاب : پارسی

قالب کتاب:PDF


تعداد صفحه :۵۶۸

 پسورد فایل:www.book-dl.ir

دانلود از لینک مستقیم سایت بوک دی ال

منبع:www.book-dl.ir

دانلود کتاب تاریخ مختصر ترک


نام کتاب :  تاریخ مختصر ترک

نویسنده :  دکتر جواد هیئت

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۴۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴,۴۹۰  کیلوبایت

توضیحات :  این کتاب که اصل آن به زبان ترکی است، به بررسی ریشه و پیشینه ترک ها در تاریخ می پردازد. درباره ترکان باستان، آگاهی هایی در منابع قدیم چین و بیزانس وجود دارد. منابع اسلامی نیز، شامل آگاهی هایی گسترده درباره ترکان، به ویژه پس از مسلمان شدن آنها است.  تاب حاضر، شامل اطلاعات مختصر و مفیدی درباره تاریخ و فرهنگ ترک است. این کتاب، به ترتیب تاریخی، به قبایل گوناگون ترک می پردازد و  اطلاعاتی منسجم و فشرده، درباره زبان، ادبیات و فرهنگ و تاریخ آنان، تا سده ۱۶ میلادی را عرضه می کند. در ادامه، مهاجرت قبایل مختلف ترک به مناطق گوناگون، و حکومت هایی که آنها پدیده آوردند، مورد بررسی قرار می گیرد.

دانلود از لینک مستقیم سایت بوک دی ال

منبع:www.book-dl.ir

دانلود کتاب زیبای ارتباط با ارواح


نام کتاب :  ارتباط با ارواح

نویسنده :  نامشخص

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۰۱  کیلوبایت

توضیحات : اصل ارتباط با ارواح، واقعیتی است انکارناپذیر. چیزی که هست این مساله از سوی پاره ای عناصر کم اطلاع، شیاد و سودجو، آمیخته با تحریف و وسیله کسب درآمدی نامشروع گردیده است. ارتباط با ارواح از نوع هیپنوتیزم از نظر علمى، اصول تعریف شده ای دارد و خواب مغناطیسى، یکی از روشهای علمی رایج آن است، و البته این از عهده معدودی از افراد مجرب، و تحت شرایطی خاص، بر می آید. احضار روح اما به شکل «اسپریتیسیم» شیطنتى بیش نیست و معمولاً افراد ساده لوح تحت تأثیر قرار میگیرند.

دانلود از لینک مستقیم سایت بوک دی ال

منبع:www.book-dl.ir

دانلود رمان بسیار زیبای خبرچین معرکه گیر


نام کتاب :  خبرچین معرکه گیر

نویسنده :  میرحسن محمودپور

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۸۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۸۷۰  کیلوبایت

توضیحات :  بعد از راضی شدن خبرچین یا همون جنی که با راوی سر و سرّی داشت، اولین حکایت مربوط به کرامت شد. جنگلبان بود و بعد مسافت تا ُپست جنگلبانی باعث می شد تا جیره و مواجب شو دو ماه یک بار بگیره؛ از این رو آفتاب نزده راهی شد. به ُپست رسید. پست بان پس از مقدمه چینی، توبیخ نامه ای که از مرکز ارسال شده بود را به وی داد. کرامت از مفاد نامه ی سراسر از دروغ و افترا مطلع گشت. غر زد و سرگردان و واله پس از دیدن الیاس و قرض گرفتن و تسویه با بقال و خراز، دست از پا درازتر به کلبه اش برگشت. بچه هایش انتظار داشتند تا پدر را با دستان پر ببینند. از پس اون همه افکار غلط تموم تنش دم بدم گُر می گرفت؛ نمی دونست دردشو به کی بگه که درمونش کنه. فردای آنروز قصد کرد بره شهر واسه گرفتن حقش، این شد که به برادر زنش پیغام داد تا در غیابش از سر و همسرش مراقبت کنه. چند روز بعد بجای محمد عبدل اومد و از بلایای مشابهی که سر پدرش (برادر زن کرامت) اومده بود، تعریف کرد.

دانلود از لینک مستقیم سایت بوک دی ال

منبع:www.book-dl.ir

دانلود کتاب صوتی بسیار زیبای بینوایان – شاهکار ویکتور هوگو-بخش اول


نویسنده : ویکتور هوگو

راوی: محمد تقی پور گلدوز

زمان کل: ۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

بینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است. چهره‌ی چند قهرمان در بینوایان برجسته‌تر ترسیم شده‌است از جملهٔ آن ژان والژان. او مرد میانسال خسته روانی است با نیم تنهٔ کهنه و شلواری وصله دار که پس از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه، پس از تمام شدن ایام محکومیت جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد حتی در لحظه‌ای حاضر می‌شود به زندان باز گردد ولی راهش نمی‌دهند، در اوج درماندگی و سیه روزی به خانه‌ی اسقفی پناه می‌برد اسقف با خوشرویی و مهربانی از او پذیرایی می‌کند ولی این مهمان ناخوانده نیمه شب ظروف نقرهٔ اسقف را به سرقت می‌برد. اما ساعتی بعد به دست ژاندارم دست گیر می‌شود. ولی بزرگواری اسقف مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. ژان والژان در بیست و پنج سالگی اسیر پنجه‌های ستمگری شده‌است. او که روستایی پاکدلی بوده بسبب سرقت یک قرص نان برای سیر کردن کودک گرسنهٔ خواهرش این همه زندان تحمل کرده است. در نتیجه مهربانی و عاطفه برایش امر فراموش شده ایست. سر انجام نیک منشی یک مرد روحانی، درهای نیک بینی و خیر اندیشی را به روی او باز می‌کند و یکی از بزرگان روزگارش می‌شود که باید تفصیلش را در متن کتاب خواند. اخلاق، فضیلت، پستی، ستم و رویدادهای تاریخی با ژرف اندیشی بررسی می‌شود و تناردیه ماریوس و دیگر قهرمانان کتاب با نظم ویژه‌ای در برابر هم قرار می‌گیرند و اثر جاودانه‌ای می‌سازند. گرچه بینوایان از عشق‌های خیال انگیز سرشار است اما جلوه‌ی واقع بینانه زندگی مردم در زمان ویکتور هوگو در آن کاملا دیده می‌شود.
دانلود از لینک مستقیم سایت بوک دی ال
منبع:www.book-dl.ir

دانلود کتاب بسیار جذاب آموزش گام به گام فتوشاپ


نام کتاب :  آموزش گام به گام فتوشاپ

نویسنده :  آرمان زاهدی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۶۰  کیلوبایت

توضیحات : فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی است. همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند. به کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید. عکس هایتان را ویرایش کنید و تغییر دهید. فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت (و حتی متحرک) سرو کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند.

دانلود از لینک مستقیم بوک دی ال

منبع:www.book-dl.ir