کتابخانه

کتابخانه گروه فرهنگی هنری کاروشک میناب

کتابخانه

کتابخانه گروه فرهنگی هنری کاروشک میناب

سلام


    سلام
    اینجا قراره یک کتابخانه بشه .

    سعی می کنم هر کتابی رو که پیدا کردم دانلود کنم و براتون بذارم و تمام تلاشم بر اینه که کتابهای کتابخانه من pdf باشن تا همه بتونن براحتی ازش استفاده کنن. اما مطمئن باشید که کتاب کتابخونه رو اول خودم چک میکنم ، بعد توی فضای خالی که متعلق به خودمه آپلودش میکنم و بعد لینکش رو براتون میذارم تا مطمئن باشم هر وقت و هرجا که باشید می تونید اونو سالم و بدون اشکال دانلود کنید .
    این رو هم باید بگم که من متن هیچ کدوم از این کتابها رو تائید یا رد نمیکنم و مسئولیتی هم نسبت به نشر اونا ندارم اما می دونم کسانی هستنتد که مدتها دنبال اون گشتن و اینجا هم مانند یک کتابخانه و من مثل یک کتابدار هستم . یادمه من دنیال یه کتاب بخصوص میگشتم و مدتها به این فکر میکردم که چرا این کتاب رو ممنوع کردن و این موضوع بیشتر منو به سمت اون میکشوند اما بعد از پیدا کردن و خوندنش فهمیدم که محتوایی بسیار بسیار سطحی داره . من هم هر کتابی رو که پیدا کردم و از کیفیت اون برای دانلود مطمئن شدم براتون میذارم و امیدورام که منو راهنمایی کنید و ظعفهام رو بهم بگید : mamoayedi@gmail.com و یا ma172004@yahoo.com .
    دوستانی که کتاب بخصوصی رو میخوان و نمیتوننن پیداش کنن میتونن بهم بگن و من هم تمام تلاشم رو میکنم و درصورتی که پیداش کردم لینکش رو براشون میذارم.

    برای خوندن بیشتر کتابهای این کتابخانه به نرم افزار Adobe Acrobat Rader   نیاز دارد که میتونید از همینجا دانلودش کنید .    منتظر نظرها پیشنهادها و همچنین درخواست کتابهای شما هستم

نظرات 3 + ارسال نظر
آدینه بوک چهارشنبه 16 فروردین 1385 ساعت 15:04 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

behzad شنبه 23 آذر 1387 ساعت 10:18

سلام علی اقا یه مدته دنبال کتاب زنبق دره(اثر بالزاک) میگردم ولی نمیتونم پیدا کنم اگه پیدا کردین تو سایت بزارین.لطفا به منم خبر بدین pl
خدا حافظ شما باشد esh...

مهدی قویدل چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 06:51

سلام
بابت زحماتتون تشکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد