کتابخانه

کتابخانه گروه فرهنگی هنری کاروشک میناب

کتابخانه

کتابخانه گروه فرهنگی هنری کاروشک میناب

Collection Book On Drawing

سلام ! 

مجموعه کتابهای نقاشی شامل ۱۰۴ کتاب فوق العاده ست که از بهترین و مشهورترین طراحان ٬ نقاشان ٬ گرافیست ها و کاریکاتوریست های دنیا تشکیل شده. 
این مجموعه با حجم بسیار زیادی تهیه و به قسمتهای کوچکتر تقسیم شده که برای دانلودشون احتمالا وقت زیاد و سرعت بالای اینترنت لازمه کار شماست. گرچه با سرعت معمولی هم میشه این کار رو کرد ٬ اما وقت بیشری میگیره. 

مطمئنا لذت استفاده از این مجموعه و دیدن کارهای این طراحان بزرگ و نامی و یاد گرفتن روش های کاری اونا بسیار لذت بخش و دوست داشتنیه و خستگی دانلود این مجموعه رو کاملا از تنتون در میاره.

 

 

  

 

 

Andrew_Loomis/ Andrew_Loomis-Creative_Illustration.pdf
Andrew_Loomis/ Andrew_Loomis-Drawing_Heads_And_Hands.pdf
Andrew_Loomis/ Andrew_Loomis-Figure_Drawing_for_All_its_Worth.pdf
Andrew_Loomis/ Andrew_Loomis-Fun_With_A_Pencil;How_Everybody_Can_Easily_Learn_To_Draw.pdf
Andrew_Loomis/ Andrew_Loomis-Successful_drawing.pdf
Andrew_Loomis/ Andrew_Loomis-The Eye Of_The_Painter.pdf
Annette Kowalski - The Joy of Painting Flowers.pdf
Adrian Waddington - The Creative Calligraphy Sourcebook.pdf
Alwyn Crawshaw, June Crawshaw - Alwyn and June Crawshaw's Outdoor Painting Course.pdf
Ancient Irealand-Ornaments.pdf

Burne Hogarth/ Burne Hogarth - Dynamic Wrinkles and Drapery.rar
Burne Hogarth/ Burne Hogarth - Drawing Dynamic Hands.rar
Burne Hogarth/ Burne Hogarth - Drawing the Human Head.rar
Burne Hogarth/ Burne Hogarth - Dynamic Figure Drawing.rar
Basic Painting And Drawing Principles.pdf
Betty Edwards - Color - A Course In Mastering The Art Of Mixing Colors.rar
BRIDGMANS - Complete Guide to Drawing from Life.pdf
Bruce Robertson - Techniques Of Fantasy Art.pdf

Christopher_Hart/ Christopher Hart - Drawing Cutting Edge Anatomy.pdf
Christopher_Hart/ Christopher Hart - Drawing Cutting Edge Comics.pdf
Christopher_Hart/ Christopher Hart - How to Draw New Retro-Style Characters.pdf
Christopher_Hart/ Christopher_Hart-How_to_Draw_Comic_Book_Heroes_and_Villains.pdf
Christopher_Hart/ Christopher Hart - Drawing on the Funny Side of the Brain.rar
Carol Belanger Grafton - Arms & Armor Pictorial Archive.pdf
Charles Reid - Portrait Painting in Watercolor.djvu
Claire Golomb - The Child's Creation of a Pictorial World.pdf
Courtney Davis - A Treasury of Celtic Design.pdf

David Bellamy - Watercolour Landscape Course.pdf
David Chelsea - Perspective For Comic Book Artists.pdf
David Harris - Art of Calligraphy.pdf
David Lewis - Pencil Drawing Techniques.pdf
David Riche, Anna Franklin - Watercolor Fairies - Creating The Fairy World.pdf
Demien Toll - You can draw wild animals.rar
Digital Matte Painting. Techniques, Tutorials & Walk-Throughs.rar
Donna_Dewberry/ Donna_Dewberry-Animals.djvu
Donna_Dewberry/ Donna_Dewberry-Complete_Book_of_One-Stroke_Painting.rar
Donna_Dewberry/ Donna_Dewberry-Frames_and_Flowers.djvu
Don_Seegmiller-Digital_Character_Design_and_Painting.chm
Dover Publications The Styles of Ornament.pdf

Eadweard Muybridge - The Human Figure in Motion.pdf
Edgar Loy - Art of Drawing The Human Body.rar
Estelle M. Hurll - The Madonna in Art.rar

Female Figure Drawing Tutorial.pdf
Figure drawing basics - Action and Structure.pdf

Gary Faigin - The Artist's Complete Guide To Facial Expression.pdf
Glenn Vilppu/ Glenn Vilppu - Basic figure drawing.pdf
Glenn Vilppu/ Glenn_Vilppu-Vilppu_Animal_Drawing.pdf
Glenn Fabry - Anatomy for Fantasy Artists.pdf
Giovanni Civardi - Drawing Portraits Faces And Figures.pdf
Gwen White - Perspective - A Guide for Artists, Architects and Designers.pdf

Harold Speed - The practice and science of drawing.rar
How To Draw Comics And Cartoons.pdf
How To Draw Princesses.pdf

Jack Hamm/ Jack Hamm - Drawing Scenery Seascapes And Landscapes.pdf
Jack Hamm/ Jack Hamm - Drawing The Head And Figure.pdf

J.D Harding - On Drawing Trees and Nature.pdf
J.D.Hillberry - Drawing Realistic Textures In Pencil.pdf
Jean Long - Chinese Ink Painting - Techniques In Black.pdf
John Gadsby Chapman - American Drawing-Book Manual for the Amateur.pdf
John Hagan/ John Hagan - Learn how to draw.pdf
John Hagan/ John Hagan - Painting beyond fashion.pdf
Joseph D'Amelio - Perspective Drawing Handbook.pdf

Ken Hultgren - The Art of Animal Drawing.pdf
Kimon Nicolaides - The Natural Way to Draw.pdf
НА_АНГЛИЙСКОМ/Lee J. Ames, P. Lee Ames - Draw 50 Flowers, Trees, Plants.pdf

Letterhead LogoDesigh.pdf
Les Pardew - Figure Drawing with Virtual Models.rar
Leo Duff and Jo Davies --- Drawing - The Process.rar
Lin Wellford - The Art of Painting Animals on Rocks.rar

Maureen McNaughton - The Brushstroke handbook.djvu
Michael D. Mattesi - Force. The Key to Capturing Life Through Drawing.pdf
Michael E. Leek - The Encyclopedia of Airbrushing Techniques.pdf
Michael Leyton - The Structure of Paintings.pdf

Manga Anime/ How to Draw General Anime Faces.rar
Manga Anime/ How to Draw Goku from Dragonball Z.rar
Manga Anime/ How to draw manga.rar
Manga Anime/ How To Draw Manga - Compiling Application and Practice (volume 3).rar
Manga Anime/ How to Draw Manga - Dressing Your Character in Casual Wear (volume 4).pdf
Manga Anime/ How To Draw Manga - Getting Started.pdf
Manga Anime/ How to Draw Manga - Giant Robots.pdf
Manga Anime/ How_to_draw_Anime_and_Game_Character.djvu
Manga Anime/ Kensuke Okabayashi - Manga For Dummies.rar
Manga Anime/ Le tung - How To Draw Anime For Beginners.pdf
Manga Anime/ Manga Anime - How To Draw Female Face (How to Draw Iria).rar
Manga Anime/ PolyKarbon Anime Tutorials.rar
Manga Anime/ Tips on Drawing Dragonball Z Style Bodies.rar
Manga Anime/ Hikaru Hayashi/Hikaru Hayashi - How To Draw Manga - Bishoujo Around the World.rar
Manga Anime/ Hikaru Hayashi/ Hikaru Hayashi - How To Draw Manga - Illustrating Battles.rar
Manga Anime/ Hikaru Hayashi/ Hikaru Hayashi - Techniques For Drawing Female Manga Characters.rar

Oliver Grau - Virtual Vart.pdf

Preston Blair - Learn How to draw animated cartoons.rar

R.E.Strassberg - A Chinese Bestiary.pdf
Richard Taylor - Watercolorist's Guide to Painting Buildings.pdf
Richard Williams - The Animator's Survival Kit.pdf
Ron Tiner - Figure Drawing Without A Model.pdf

Sheldon Borenstein - See, Feel, Trace, Draw It.pdf
Stanley Maltzman - Drawing Nature.pdf
Stan_Lee,John_Buscema--How_To_Draw_Comics_The_Marvel_Way.pdf
Steve Whitaker - The Encyclopedia of Cartooning Techniques.djvu
Susan Sonkin - How to Draw Baby Animals.pdf
Syracuse Ornamental Company - Ornamental borders scrolls and cartoughes.pdf

Takahiko Mikami - Japanese Brush Painting.pdf
Thomas C. Wang - Sketching with markers.rar

Vernon Kerr - How to Draw and Paint Seascapes & Landscapes.pdf

Wendon Blake, John Lawn - Portrait Drawing A Step-by-step Art Instruction Book.pdf
W.S.Taft, J.W.Mayer - The Science of Paintings.pdf
 

 

نظرات 28 + ارسال نظر
sajjad پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 12:24

سلام
میخواستم اول از وبلاگ حجیم و پر از فایلت تشکر کنم بعد خواهش کنم این مجموعه ی 104 کتاب رو روی دی وی دی یا سیدی بزنید و قیمتش رو اعلام کنید.
تشکر فراوان
سجاد

شقایق یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 11:11 http://shaghayegh.blogsky.com

از آشنایی با وبلاگ بسیار بسیار مفیدتون خیلی خوشحال شدم.
اگر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم.
شما توی شبکه گوگلی من عضو شدید؟ اگر خودتون هستید حتما ایمیلتون رو برای من بزارید کارتون دارم در ضمن لینکتون کردم.
موفق باشید

عطیرضا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 14:57

سلام اگر امکان دارد این مجموعه را بر DVD عرضه بفرمایید

هزینه را در خدمتتان هستم

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:15

زیبا ترین چیزها در دنیا نه دیده می شود و نه حتی لمس می شوند آنها را باید تنها در دل احساس کرد

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:17

خیلیا مترسک رو دوست ندارن چون ژرنده ها رو می ترسونه
اما من دوستش دارم چون تنهایی را درک می کنه

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:20

دوستی بسته پیچیده به روبانی نیست که کسی روز تولد به کسی هدیه بده
دوستی قلب شکسته من است . دل تو
که در این راه به هم هدیه شود

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:20

خیلیا مترسک رو دوست ندارن چون پرنده ها رو می ترسونه
اما من دوستش دارم چون تنهایی را درک می کنه

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:23

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن
اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:24

زمان به من اموخت:
دست دادن معنی رفاقت نیست و عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست

یه تنها دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 07:26

زندگی حکایت مرد یخ فروشی است که گفتند فروختی؟
گفت :نخریدند تمام شد

یه تنها چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 13:49

سلام

چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند.

یه تنها چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 13:54

قانون تو تنهایی من است
و تنهایی من قانون عشق
و عشق ارمغان دلدادگیست
و این سرنوشت سادگیست !



شاد باشی همیشه

majid یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 13:43 http://onlinebook.ir

سلام سایت ما تازه شروع به کار کرده اگه موافق تبادل لینک هستی کامنت بگذار
موفق باشی

یه تنها سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 12:50

سلام

زندگی هنگامه فریاد هاست

سرگذشت و درگذشت یادهاست

عاشقی فریاد تنها بودن است

رنج ما تاوان انسان بودن است

ماهک چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 12:54

مجازات دل من دست ردنیس
آخه بودن با گلها رو بلد نیس
بگو بازم می شی مثل همیشه
نگو سخته نگو دیگه نمی شه

ماهک چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 18:30

وصله زدم به قلبم وراضی شدم به رفتنت
خنده کشیدم رو لبهام تا بد نیفته به دلت
نخواستی شوق رفتنو تو عاشقی فدا کنی
یا لحظه خدافظی به پشت سر نگاه کنی
گذشته رو ورق زدم. آتیش زدم به خاطرات
با غصه همسفر شدم تا برسی به خواسته هات
واسم دوباره دیدنت فرصت دلداری شده
اما دیگه قصه عشق کهنه و تکراری شده
مثل گذشته های دور خوبه دوباره حال من
من بی خیال دل شدم دل شده بی خیال من
میون ما یه خاطره- یه خواهش و یه فاصله است
هر چی که بود گذشته و از این به بعد اینه که هست

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 19:08

سلام

تا کی درپس لحظه های مرگ بدوم وبه انتهای راه نرسیده برگردم چراغ های رابطه خاموشند وجاده تاریک وناتمام. فریاد پشت سکوت دست وپا میزند فریاد خوب میداند که اگر خودش باشد هزاران فریاد سکوتش میکنند. فریاد تلاشی شفاف میکند ولی باز مثل تمام همیشه های سنگین حسرت می ماند وسفری بی انتها.

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 19:20

هوای گریه دارم تو شب بی پناه
دنبال تو میگردم دنبال یک تکیه گاه
دنبال اون دلی که تنهایی رو می شناسه
دستای عاشق من لبریز التماسه
هزار یک شب من پر از صدای تو بود
گریه هر شب من فقط برای تو بود
سکوت شیشه ای مو صدای تو می شکنه
تو آسمون عشقم شعر تو پر میزنه
با تو دل سیاهم به رنگ آسمونه
تو بغض من می شکنن شعرای عاشقونه
هزارویک شب من پراز صدای تو بود
گریه هر شب من فقط برای تو بود

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 19:22

برای تو...

کاری نکردم در خود برای تو

تنها دلم شکست آن هم فدای تو

دیگه نمی شود پنهان کنم عزیزم

محتاج گریه هایم آنهم برای تو

باور نمی کنم حتی گرفته ام

گاهی به اشتباه خود رابجای تو

این پیله ها این پیله سکوت

می شود که وا شود با دستهای تو

حق با نگا ه توست بیگانه بوده ام

بیگانه ای که سوخت آخر به پای تو

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 19:24

سلام

مهم نیست کف پات رو شسته باشی یا نه ! حتی مهم نیست که کف پات نرمه یا زبر ! مهم اینه که وقتی پات رو تو زندگیه کسی میزاری و از زندگیش عبور می کنی وقتی که مهلتت تموم شد و فقط رد پات موند انقدر اون رد پا خواستنی باشه که به کسی اجازه نده پاهاش رو روی رد پات بذاره

اپی پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 22:20 http://api-nowrozi.blogsky.com

خوب...
دسترسی به این همه منابع طراحی...
خوب و بسیار خوب...

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 22:29

سالها که گذشت...
سالها که می گذرد...
و سالها که خواهد گذشت...
آخر این قصه!
چیز ها رنگ دگر می گیرند...
رفته گان می مانند مانده ها می میرند...
هفته ها دلگیرند.... اشکها می ریزند....
دستهامان به دعا...حرفهایی با خدا....
با غم این دنیا .... به خداییه خدا....
کاش.....
لحظه ای گوش کن خدا!
و فقط ای کاش....
می گفتی تو به ما.....
قصه ی تلخ چراییه این چرا....؟؟

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 22:50

خداوندا تو میدانی ...
منم ، دلتنگ دلتنگم
منم ، یک شعر بیرنگم
منم ، دل رفته از چنگم
منم ، یک دل که از سنگم
منم ، آواز طولانی
منم ، شبهای بارانی
منم ، انسانیم فانی
خداوندا تو میدانی ...
منم ، در متن یک دردم
منم ، برگم ، ولی زردم
منم ، هستم ، ولی سردم
منم ، مُرده م ، منم مُرده م
منم ، یک بغض پر باران
منم ، غمهای بی سامان
منم ، هستم دراین زندان
منم ، زخمهای بی درمان
منم ، دارم تب و تابی
ز تنهائی ، ز بیتابی
منم ، رفته به گردابی
مرا باید که دریابی
منم ، یک آسمان دردم
منم ، دریا شود قبرم
منم ، دنیا شود جبرم
منم ، پایان شده صبرم
منم ، یک ذره گردم
منم ، خواهم کسی همدم
منم ، برخود ستم کردم
دلم خون میشود هردم
منم ، از عشق گویانم
منم ، دردست درمانم
منم ، آمد به لب جانم
خداوندا ! بمیرانم !

ماهک پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 22:51

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
و تو برایم دعا کن ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
و تو برایم دعا کن دستهایم را هیچگاه در دستی بجز دست تو گره ندهم
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی
پس برایم دعا کن ، دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکن

محمد رضا . م سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 13:04

سلام ممنون میشم اگه این مجموعه رو روی سی دی یا دی وی دی بیارید
من به این مجموعه احتیاج دارم اگه میشه به من یه ایمیل بزنید که راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنیم

هفت رنگ شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 00:07 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 23:24

سلام
ابتدا به امر دوست دارم از وبلاگ مفیدتون برای کلیه اقشار تشکر کنم .
ازتون میخوام اگه امکان داره کتابهای مهندسی مکانیک تون زیادتر کنید

art student پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 07:10

بهتر بود کتاب ها به صورت لینک های جدا از هم بود تا فقط کتاب هایی که لازم داریم رو دانلود کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد