کتابخانه

کتابخانه گروه فرهنگی هنری کاروشک میناب

کتابخانه

کتابخانه گروه فرهنگی هنری کاروشک میناب

متن کامل کتاب مقدس تورات

متن کامل کتاب مقدس تورات
خداوند قادر متعال میفرماید :
« من خداوندی تغییر ناپذیر هستم ، به همین دلیل است ای نسل یعقوب که تا بحال از بین نرفته اید .
هرچند شما هم مثل پدرانتان از احکام من سرپیچی نموده و آنها را بجا نیاورده اید ولی اینک بسوی من بازگشت نمایید و من شما را خواهم بخشید » .
می گویید : « مگر ما چه کرده ایم که باید بازگشت کنیم ؟ »
می پرسید : «مقصودت چیست ؟ »
: « مقصودم ده یک ها و هدایاست . ای قوم اسرائیل ، همه شما ملعون هستید . زیرا از مال من می دزدید ...
نظرات 6 + ارسال نظر
آزاد دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 15:12 http://www.endnigth.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
من تمام کتابهای صادق هدایت رو می خوام
ممنون می شم
اکه از مارکز و داستایفسکی هم کتابی در دسترستون هست
خوشحال میشم لینکش رو برام بفرستید به
ramsses_2005

[ بدون نام ] دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 15:12

دوباره آزادم
راز داوینچی دانلود نمی شه
لطفا چک کنید

آزاد دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 15:13

من فرانسه بلد نیستم
کتاب آموزش زبانش رو سراغ دارید؟

شاهد وهابی شنبه 6 آبان 1385 ساعت 16:01

سلام به دوست خوبم!

من هم به مجموعه خیلی بزرگی از کتابهای زبانهای خارجی دسترسی دارم، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و ... با فرمت html، txt و PDF

اگر علاقه داشته باشید می تونم در اختیارتون بگذارم یا لینک سایتهای مربوطه رو براتون بفرستم.

افسانه یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 08:50 http://afsaneh65.blogfa.com

سلام اقا مانی خوشحالم کردید که به وبلاگم اومدید .یک دنیا تشکر از محبتتون من هم ارزوی موفقیت شما رو دارم اما اگه جسارت نیست خیلی کنجکاو شدم که بدونم با وبلاگ من چطور اشنا شدید؟

پیرسوک شاهیجانی جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 06:50 http://www.pirsuk.blogfa.com

بعد از مدتی سکوت و ...... این بار وبلاگی جدید ..... در مورد ارامنه تا چه اندازه می دانید ؟ با فرهنگ ارامنه تا چه اندازه آشنا هستید؟ همه چیز در مورد ارامنه و موضوعات دیگر را در مقالات محمد شاهیجانی ( پیرسوک ) جستجو نماییید . شما نیز مانند دیگران میتوانید با آدرس زیر به وبلاگ شخصی محمد شاهیجانی ( پیرسوک ) وارد شوید . با تشکر
http://www.pirsuk.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد